מכבי פתח תקווה – מכבי תל אביב

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 15

יום שני 27/12/2021 שעה:20:30

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק: שניר לוי

שופטי עזר: תובל קולטונוף, רוסטי טליס

שופט רביעי: ניב שטייף

שופטי VAR : רועי ריינשרייבר, עידן ברנשטיין

לאחר ההפסד המאכזב מיום רביעי ולאחר כמה משחקי חוץ הקבוצה חוזרת מחר לאצטדיון הביתי. הקבוצה תפגוש את מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה 15 של ליגת הבורסה לניירות ערך.

המשחק האחרון של הקבוצה התקיים ביום רביעי בו הקבוצה פגשה את עירוני קרית שמונה בחוץ. משחק שהסתיים בהפסד 0:1, לאחר ספיגת שער בדקה ה 94.
מחר חוזרים לאצטדיון שלמה ביטוח לאחר היעדרות של שלושה משחקים ומארחים את מכבי תל אביב. הקבוצה בתקופה לא טובה, עם רצף הפסדים ויכולת ירודה בהתקפה. אנחנו חייבים להבקיע שערים ולצבור נקודות על מנת לצאת מהמצב בו אנחנו נמצאת ליגה.

המפגש הקודם עם מכבי תל אביב בסיבוב הראשון הסתיים בתוצאת תיקו עם שער של לאמק בנדה.  

לקראת המשחק מחר גיא לוזון אמר את הדברים הבאים: "קודם כל מכבי תל אביב מועדון אדיר. זו קבוצה מצויינת, שחקנים מוכשרים וקבוצה מאומנת כך שאנחנו צריכים להתרכז בדברים שאנחנו צריכים לעשות ובדברים שתלויים בנו. איך אנחנו באים הכי נחושים, הכי אגרסיביים, מאורגנים. איך אנחנו מנצלים את נקודות התורפה שלהם ומה אנחנו עושים כדי לקחת את נקודות.".

בנוסף אריק ינקו אמר: "אני לא מאמין בהוקוס פוקוס בינואר, אני חושב שיכול לצאת טוב מהגרעין שיש פה. יש כאן גרעין טוב, לדבר עכשיו על ירידה הוא לא רלוונטי ומי שחושב על זה הוא לא בספורט הנכון. מעניין רק איך לנצח במשחק הקרוב. ברור שיש כשלונות ואנחנו סוחבים מעיין כדור שלג מאחורינו אבל צריך לשים קאט שמה ולהאמין בכל משחק ".

כניסה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !