המשחק הערב מסתיים בהפסד כואב לאחר ספיגת שער בדקה 94. מכבי פתח תקווה מסיימת בהפסד 0:1 מול עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה 14 של ליגת הבורסה לניירות ערך.

המחצית הראשונה נפתחה ללא מערכת ה VAR. ולאחר דקות ספורות, בדיוק שהקבוצה הכי היתה צריכה את ה VAR הוא לא עבד. בעיטה חופשית מצאה את אור בלוריאן שנגח פנימה, אך הכוון הרים את הדגל והשופט פסל את השער. ללא מערכת ה VAR שתבדוק את חוקיות הגול התוצאה נשארת על כנה. הדקות עוברות וללא הזדמנויות מהותיות משני צידי המגרש. לאחר חצי שעה הזדמנות מהותית למארחים, כאשר שבירו עם בעיטת מספרת שפוגעת במשקוף. האורחים מנגד עם כמה הזדמנויות אבל ללא בעיטה למסגרת. המחצית הראשונה מסתיימת ללא שערים.
המחצית השנייה נפתחת בדומה לסיום הראשונה. האורחים הם אלו ששולטים יותר בכדור אך ההזדמנויות הקיימות ללא בעיטות מסוכנות למסגרת. רבע שעה לסיום ארד בר נוגח כדור חלש אך שוער המארחים עוצר. התקפה נוספת של האורחים וניקו אולסק בועט מרחוק כדור שפוגע בקורה.
בתוספת זמן המארחים מתעוררים עם הזדמנויות על שערו של ינקו וכדקה לפני שריקת הסיום ידין לוגאסי בועט מרחוק לחיבורים כדור שנכנס פנימה. המארחים מבקיעים ומנצחים את המשחק בדקה קריטית.
בסיום הפסד 0:1.

שיחקו: אריק ינקו, תומר לוי (דור אלו), אור בלוריאן , מרכוס דיניז, מוחמד הינדי (ירדן כהן), ארד בר, עמית מאיר (ניקו אולסק),  איתן אזולאי , ג'יימס אדני , ירוסלב מיאליק (מוחמד עוואד), לאמק בנדה (ינון אליהו)

מהלכים בולטים:

דקה 4: הרמת כדור מבעיטה חופשית מגיע לאור בלוריאן שנכנס פנימה. השער נפסל בטענת נבדל, אך ללא מערכת ה VAR (שלא עבדה בשלב זה) לא ניתן להפריך את טענת הקוון והגול נפסל.

דקה 94: התקפה מהירה של המארחים מסתיימת בשער מרחוק לחיבורים של ידין לוגאסי.