עירוני קרית שמונה – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 14

יום רביעי 22/12/2021 שעה:19:00

אצטדיון קרית שמונה

שופט המשחק: אביעד יהב חי שילוח

שופטי עזר: עידן צולר, ליעוז אדי

שופט רביעי: רפאל גבע

שופטי VAR : דניאל בר נתן, עומר ברבאירו

תחילתו של הסיבוב השני בליגת הבורסה לניירות ערך ונוסעים שוב צפונה עד לקרית שמונה. הקבוצה תפגוש את עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה 14 של ליגת הבורסה לניירות ערך.

ביום שבת הקבוצה פגשה את הפועל נוף הגליל במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה, משחק שהסתיים בניצחון. לאחר שישה משחקים ללא ניצחון, הקבוצה עצרה את הרצף השלילי עם שני שערים של ג'יימס אדניי.
מחר חוזרים למשחקי הליגה כשהקבוצה ממוקמת במקום האחרון. סיבוב המשחקים השני נפתח והקבוצה תשאף למנף את הניצחון מהגביע ולהתחיל את הסיבוב השני ברגל ימין.
צבירת נקודות במצב הנוכחי היא קריטית והקבוצה שואפת להשיג את מלוא הנקודות במשחק מחר.
השחקן רוי רונן, פצוע ימשיך להעדר מחר.

המפגש הקודם עם עירוני קרית שמונה בסיבוב הראשון הסתיים בתוצאת תיקו. לקבוצה הבקיע שלו דניאל.  

לקראת המשחק מחר אמר גיא לוזון את הדברים הבאים: "אין ספק שהתוצאות בסיבוב הראשון לא מספקות. ואנחנו ממש לא מרוצים לא מהיכולת בחלק מהמשחקים ובטח לא מהתוצאות. קצב צבירת הנקודות הוא קצב רע ואין ויכוח על כך, בלי קשר למה שהיה בעבר. תפקידנו לשפר משמעותית את קצב הצבירה בסיבוב הזה. בעקבות הניצחון בגביע, נבוא עם עוד טיפה ביטחון ואמונה כדי להשיג תוצאה ראויה מחר".

תומר לוי התייחס אף הוא למשחק מחר: "אני חושב שבתקופה כזאת כל ניצחון מוסיף לביטחון ואני חושב שאחד הדברים הכי חשובים שאנחנו צריכים לעבוד עליו זה ההמשכיות. צריכים להמשיך את המומנטום וזה יעזור לנו להמשך העונה. כרגע אנחנו מסתכלים על עצמנו, אנחנו עושים את ההתאמות שאמורים לעשות, מתקנים את מה שצריך ודואגים להשתפר ולהתקדם".

כניסה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !