ארבעה שערים לשתי הקבוצות הביאו לחלוקת נקודות ונקודה אחת לזכות הקבוצה. מכבי פתח תקווה מסיימת הערב בתוצאת תיקו 2:2 מול הפועל חיפה במסגרת המחזור ה 18 לליגת הבורסה לניירות ערך.

המחצית הראשונה נפתחה בצורה רגועה עם התקפות לא משמעותיות של האורחים. התקפה טובה של האורחים עם הזדמנות מול השער מסתיימת באיבוד כדור והתקפה מתפרצת של המארחים עם שער ראשון במשחק. שער של אז'ובולט מעלה את הפועל חיפה ל 0:1. האורחים המשיכו להחזיק בכדור אך המבול שהתחיל בחיפה הקשה על הזדמנויות מהותיות. בדקה ה 34 מוחמד הינדי עם בישול לג'יימס אדניי ומזוית קשה בפינה מבקיע פנימה. האורחים משווים. בסיום המחצית 1:1.
המחצית השנייה נפתחת כפי שהסתיימה הראשונה עם שליטה של האורחים ולאחר שלוש דקות שער נוסף של האורחים. שוב הינדי עם בישול שהפעם מגיע ללאמק בנדה עם בעיטה אדירה פנימה. 2:1 לאורחים. דווקא שהקבוצה שולטת במשחק מגיעה הטעות בהגנה וחנן ממן משווה למארחים. 2:2 בסמי עופר. עד לסיום הקבוצה עם ניסיונות הבקעה אך ללא הצלחה והמשחק מסתיים בתוצאת תיקו 2:2.

שיחקו: אריק ינקו, דור אלו (ינון אליהו), אור בלוריאן, מרכוס דיניז, דניאל פלשר, מוחמד הינדי (ירדן כהן), בן רייכרט (ארד בר), עמית מאיר (תומר לוי), לאמק בנדה, ג'יימס אדניי, אור אינברום (איון ניקוליסקו)

מהלכים בולטים:

דקה 7: אז'בולט עובר עם דיניז בהתקפה מתפרצת ומבקיע. 0:1 למארחים.

ודקה 34: מוחמד הינדי מבשל לג'יימס אדניי שמבקיע ומשווה. 1:1

דקה 48: מוחמד הינדי עם בישול נוסף, מוסר ללאמק בנדה שבועט שער יפיפה פנימה 2:1 לאורחים.

בדקה 69: חנן ממן מנצל את הטעות בהגנה ומשווה 2:2