מכבי פתח תקווה – הפועל פתח תקווה

ליגת ONE ZERO – מחזור 12

יום רביעי  27.12.2023 שעה 19:45

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק – אוראל גרינפלד

לפני יומיים אירחה הקבוצה את מכבי תל אביב באצטדיון שלמה ביטוח במשחק שהסתיים בהפסד. מחר הקבוצה מארחת שוב והפעם לדרבי את הפועל פתח תקווה במסגרת המחזור השתים עשר לליגת ONE ZERO.

יומיים בלבד היו לשחקנים להתאוששות ולהכנה לקראת משחק הדרבי מחר. לאחר ההפסדים האחרונים המשחק מחר חשוב מאד לקבוצה, גם כדי לעצור את כדור השלג וגם לנצח בדרבי העירוני.
המאמן והצוות המקצועי הכינו את השחקנים בצורה הטובה ביותר. כל שנותר הוא לעלות על כר הדשא מחר ולנצח. לשחק באגרסיביות, לשחק התקפי, להבקיע שערים ולשמור על שער נקי על מנת לקחת שלוש נקודות סופר קריטיות וחשובות.
השחקנים הפצועים רוני לאופר, ג'ארד קאסה וטל בן חיים יעדרו. מוחמד הינדי שספג כרטיס צהוב חמישי במשחק האחרון יעדר אף הוא. שאר השחקנים כשירים ויעמדו לרשותו של המאמן.

בני לם דיבר היום במסע"ת לקראת המשחק: "לא היה הרבה זמן, אנחנו לא רגילים לדבר כזה. לארבעה משחקים בשבוע וחצי, מבחינת לקחים הלוואי ונשחק כמו ששיחקנו בחצי הראשון של המשחק הקודם. אם אני מסתכל עלינו גם בשלושה המשחקים האחרונים שלא הבאנו נקודות, היה שיפור בין משחק למשחק.
אצלנו יש חלק שלא משחקים ובהפועל פתח תקווה יש חלק שלא משחקים. בדרבי לא חשוב מי משחק, ולא חשוב איך משחקים חשוב לקחת את המשחק והנקודות חשובות לנו מאד".