עונת 2023/2024 מתחילה מחר בליגת ONE ZERO עם משחק ביתי.

מכבי פתח תקווה – הפועל ירושלים

ליגת ONE ZERO – מחזור 1

יום שבת 26.08.2023 שעה 19:15

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק – צינו דקל

לאחר החזרה לליגה הראשונה ולאחר סיום משחקי גביע הטוטו פותחת הקבוצה את משחקי הליגה במשחק ביתי מול הפועל ירושלים.
הקבוצה סיימה שבוע שעבר את משחקי גביע הטוטו לאחר שהגיעה לשלב חצי הגמר. בו הפסידה למכבי חיפה אך הפנים והצפייה לקראת פתיחת משחקי הליגה.
הקבוצה שנבנתה מחדש במהלך הקיץ וקיבלה לשעריה שחקנים חדשים רבים, כולל חמישה זרים חדשים התכוננה והתאמנה על מנת להגיע בשיא המוכנות ליום שבת.
אנחנו שואפים להתחיל בנימה חיובית את משחקי הליגה במשחק מול הפועל ירושלים.

לקראת המחזור הראשון קיימנו אתמול מסע"ת בהשתתפות המאמן בני לם והשחקן טל בן חיים.

בני לם: "משחקי גביע הטוטו נתנו לי ביטחון, הרגשתי את זה עוד במחנה למרות שלא היה לי את כל הסגל. זה לא אומר לי כלום. אני שומע בכל מקום כולל בתקשורת שמכבי פתח תקווה קבוצה טובה, אני מרגיש את זה ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי במשחק הראשון. אנחנו משתדלים להוריד את הלחץ ולהסתכל בפרופורציות הנכונות. אנחנו קבוצה טובה אבל אנחנו גם משחקים מול קבוצה טובה וחזקה. משחק לגיטימי וקשה, כל קבוצה בטוח רוצה להתחיל ברגל ימין את העונה. זה נותן המשכיות טובה ונותן ביטחון ואנחנו נעשה את הכל".

טל בן חיים: "כל כולי נתון להצלחת הקבוצה וזו לא קלישאה. זה לא העניין כמה דקות אני מקבל , אלא כמה אני יכול לעזור לקבוצה בזמן שאני משחק. אם זה כמחליף או אם כשאני בהרכב. אני שמח שבגביע הטוטו זה עבד והצלחתי לעזור לקבוצה והצלחנו לעשות הישג מרשים, לעלות לחצי גמר מבית לא קל. כל מה שהיה עד עכשיו זה נחמד, עזרנו למועדון כלכלית וגם נתנו לעצמנו רוח גבית להתחיל את הליגה באוירה טובה אבל ביום שבת זה משחק אחר לגמרי".

https://youtu.be/TDEJlIj2jvA