מכבי פתח תקווה – הפועל חדרה

ליגת ONE ZERO – מחזור 19

יום רביעי  31.01.2024 שעה 19:00

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק – יגאל פריד

לאחר תוצאת התיקו מול בני סכנין בשבוע שעבר והפוגה ממשחקי הליגה כאשר הקבוצה פגשה את מכבי יבנה בגביע המדינה ביום שבת. היום הקבוצה מארחת את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה 19 לליגת ONE ZERO.

היום מצפה לקבוצה משחק קשה אז הרצון הוא להמשיך את השיפור ובמגמה החיובית משני המשחקים האחרונים. השחקנים יודעים שהם צריכים לבוא ולהלחם כל דקה ודקה על כר הדשא. ליצור יותר הזדמנויות מצד אחד ולשמור על שער נקי מצד שני.
לאחר תשעים דקות המטרה ברורה לקחת כמה שיותר נקודות שיעזרו לקבוצה.
בשבוע האחרון הצטרפו לקבוצה שלושה שחקנים חדשים, הבלם עוביידה חאתם, שחקן ההתקפה רוי קורין שהגיע בהשאלה ממכבי נתניה ושחקן ההתקפה הסלובני לוקה סטור.
לורנזו פרמטי וסליו גווינדו עדיין פצועים ויעדרו. אביאל זרגרי שנפצע במשחק האחרון צפוי לעבור ניתוח ולא צפוי לחזור העונה. שאר השחקנים כשירים ויעמדו לרשותו של המאמן.  

המאמן אמר אתמול: "כל משחק בליגה מעכשיו עד הסוף יהיה על שש נקודות. בסופו של דבר המטרה שלנו במשחקים זה לנצח. אני חושב שאנחנו עושים תהליך של חצי בנייה מחדש. גם שהשחקנים מתחילים להבין מה אני רוצה מהקבוצה ואיך אני רוצה שהקבוצה תראה ואיזה כדורגל צריכה לשחק. גם מבחינת השחקנים שיגיעו ויחזקו אותנו. אני חושב ששני הדברים האלה יעשו את ההבדל, בתחושות שלי זה כבר קורה".