מכבי נתניה – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 10

יום שבת 12/12/2020 שעה:19:50

אצטדיון רמת גן

שופט המשחק: אוהד אסולין

שופטי עזר: שניר וינטראוב, ישראל פלדמן

שופט רביעי: דניאל בר נתן

שופטי VAR: שניר לוי, אורפז חי חן

מחזור משחקים חדש מגיע מחר והקבוצה יוצאת למשחק חוץ באצטדיון רמת גן, הפעם מתארחים אצל מכבי נתניה במסגרת המחזור העשירי לליגת הבורסה לניירות ערך.

מכבי פתח תקווה סיימה את המחזור האחרון בניצחון ביתי נוסף באצטדיון המושבה מול בני יהודה, משחק יחסית שקול ששער הניצחון הגיע בתוספת הזמן כאשר תאי בריבו שנכנס כמחליף במחצית השנייה הבקיע. הקבוצה שואפת להגיע מחר ולהמשיך המומנטום, לשמור על שער נקי, לשחק התקפי וחזור הביתה עם מירב הנקודות האפשריות.

פעם אחרונה שפגשה הקבוצה את מכבי נתניה היה העונה בשלב הבתים של גביע הטוטו. משחק שהסתיים בניצחון 1:0 משער של אור אינברום.

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון:  "התאמנו בקצב טוב, עבדנו על הדברים שאנחנו רוצים וצריכים לשפר ואנחנו באים במלוא המוכנות, ממש מחכים לשריקת הפתיחה כדי להשיג את שלוש הנקודות.  אנחנו צריכים להמשיך ביכולת שאנחנו מפגינים בתקופה האחרונה ולהביא את שלושת הנקודות".

נאור סבג התייחס להגעתו לקבוצה בתחילת העונה ולמשחק מחר : "אני חושב שהתאקלמתי מעולה בקבוצה, אחרי שלא שיחקתי הרבה זמן שמחתי להגיע לפה, אני מרגיש כאן ממש טוב, נהנה, יש אחלה חבר'ה וצוות מאמנים מקצועי ומיוחד.
לגבי מחר אנחנו מסתכלים על המשחק כמו לכל משחק, אנחנו לא מסתכלים על יריבה כזאת או אחרת כיותר טובה, אנחנו באים לכל משחק להביא את הכי טוב שלנו ולנצח".

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !