מכבי חיפה – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 24

יום שבת 06/03/2021 שעה:19:50

אצטדיון סמי עופר

שופט המשחק: יגאל פריד

שופטי עזר: שניר וינטראוב, שגיא מצמבר

שופט רביעי: דוד פוקסמן

שופטי VAR: עידן לייבה, רועי חסן

המשחק האחרון של קבוצה ביום רביעי הסתיים בתוצאת תיקו ומחר, יום שבת, כבר מתקיים מחזור חדש והקבוצה יוצאת למשחק חוץ בסמי עופר מול מכבי חיפה במסגרת המחזור העשרים וארבע לליגת הבורסה לניירות ערך.

ביום רביעי האחרון הקבוצה אמנם שלטה בכדור ברובו של המשחק, אך עם הזדמנויות בודדות מול השער. הזדמנות אחת נוצלה עם שער של ליאל עבדה הביאה לחלוקת נקודות בסיומו של המשחק.
מחר במשחק החוץ הלא פשוט אנחנו שואפים להחזיר את היכולת, לשמור על ריכוז במשך תשעים דקות ולהבקיע שערים על מנת להתקרב עוד פסיעה מהפלייאוף העליון ולהשיג את מלוא הנקודות האפשריות.

הקבוצה פגשה העונה את מכבי חיפה בסיבוב הראשון של ליגת הבורסה לניירות ערך, משחק שהסתיים בהפסד 2:1 כאשר לקבוצה הבקיע נאור סבג.

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון:  "אנחנו בשלבי הסיום של הליגה הסדירה. חשיבות המשחק מכרעת עבורנו ומבחינתנו אנחנו נעשה הכל כדי לחזור עם מלוא שלושת הנקודות.

ירדן כהן התייחס גם למשחק מחר: "מכבי חיפה זה קבוצה עם הרבה שערים, אנחנו צריכים להיות בריכוז מלא לכל המשחק, כל השחקנים, כולל שחקני ההתקפה לעשות את ההגנה ביחד. אנחנו לא באים להתבטל אנחנו באים לנצח ונבוא בכל הכח. ברור שאנחנו רוצים להכנס לפלייאוף העליון אבל פחות מסתכלים על קבוצות אחרות. אנחנו תלויים בעצמנו ורוצים לבוא ולקחת את הנקודות בכל משחק ואני מקווה שזה מה שיקרה בשבת הקרובה".

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !