משחק בו הקבוצה שיחקה טוב, יצרה הזדמנויות ושלטה במרבית הדקות הסתיים עם שני שערים ושלוש נקודות חשובות. מכבי פתח תקווה מנצחת הערב את מכבי חיפה במשחק חוץ בסמי עופר. שער עצמי של חבשי ושער של תאי בריבו קבעו את התוצאה.

המחצית הראשונה נפתחה בקצב טוב עם הזדמנויות משני צידי המגרש ושתי הצלות של ינקו אך עיקר השליטה של האורחים. בסיום המחצית ללא שערים. המחצית השנייה נפתחת עם חילוף ועם שליטה בכדור של האורחים. האורחים עם ניסיונות הבקעה ושליטה על המגרש. כרבע שעה לאחר פתיחת המחצית השנייה כדור עומק שמסר גיא חדידה מגיע לירדן כהן שמכניס את הכדור לרחבה וחבשי שמנסה להרחיק, עם שער עצמי. האורחים עולים ליתרון. בהמשך המחצית המארחים עם ניסיון להשוות אך הכדור במשקוף. כעשר דקות לסיום המשחק התקפה מתפרצת של ליאל עבדה עם מסירה לתאי בריבו שבועט פנימה. האורחים עולים ליתרון כפול. עד לסיום הזדמנויות נוספות לקבוצה אך ללא שערים. בסיום ניצחון 2:0.

שיחקו: אריק ינקו, תומר לוי, דניאל פלשר , אור בלוריאן, ירדן כהן, ארד בר (גיא חדידה), איתן אזולאי, נאור סבג (עמית מאיר), ארמנדו קופר (אור אינברום)(מורגן פרייר), אבדיאל ארויו (תאי בריבו), ליאל עבדה

מהלכים בולטים במשחק:

דקה 63: ירדן כהן מכניס כדור רוחב לרחבה וחבשי מבקיע שער עצמי.1:0 לאורחים.

דקה 81: התקפה מתפרצת של ליאל עבדה שמוסר לתאי בריבו שמבקיע. 2:0 לאורחים.

דקה 90+ כדור בתוך הרחבה מגיע לגיא חדידה שבועט מול השער אך שוער המארחים עוצר.