מכבי תל אביב – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 29

יום ראשון 11/04/2021 שעה:20:15

אצטדיון בלומפילד

שופט המשחק: אוראל גרינפלד

שופטי עזר: מתי יעקובוב, נתי דותן

שופט רביעי: דוד פוקסמן

שופטי VAR: יגאל פריד, אורפז חי חן

במשחק האחרון ביום שלישי שיחקה הקבוצה מול הפועל קרית שמונה באצטדיון המושבה. משחק שהסתיים בניצחון של שני שערים , הראשון של אור אינברום והשני עצמי אך גם עם שני כרטיסים אדומים לירדן כהן וארמנדו קופר. מחר הקבוצה יוצאת למשחק חוץ באצטדיון בלומפילד מול מכבי תל אביב במסגרת המחזור העשרים ותשע של ליגת הבורסה לניירות ערך.

במשחק ביום שלישי הקבוצה ניצחה לראשונה העונה את הפועל קרית שמונה והשיגה ניצחון ראשון בפלייאוף העליון. הקבוצה יצרה הזדמנויות במשחק ואף הבקיעה פעמיים במחצית הראשונה, אך מנגד ספגה שני כרטיסים אדומים ולכן הקבוצה תחסר את שחקנים אלו בנוסף לתומר לוי המוצהב מהמשחק מחר.
מחר הקבוצה יוצאת למשחק באצטדיון בלומפילד מול מכבי תל אביב ותרצה להמשיך את המומנטום החיובי אותו התחילה בפלייאוף העליון.
אנחנו נגיע למשחק על מנת לעשות מה שצריך כדי להמשיך את היכולת, לשחק התקפי ולהבקיע שערים, לשמור על שער נקי ולהשיג את מלוא הנקודות האפשריות כדי להיצמד למקום השלישי בטבלה.

הקבוצה פגשה העונה את מכבי תל אביב פעמיים עם מאזן של ניצחון אחד והפסד אחד.

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון:  "עשרת אלפים איש, בלומפילד, מכבי תל אביב, כיף. אנחנו באים כדי לתת את הכל, להנות ולנצח את המשחק".

אור בלוריאן התייחס לניצחון במחזור האחרון: "הניצחון ביום שלישי היה חשוב מאד, קבוצה שלא ניצחנו עוד העונה.  מאד רצינו לנצח ולהביא את הנקודות, נקודות ניצחון ראשונות בפלייאוף."

לגבי המשחק מחר: "רמת המוכנות היא גבוהה וטובה כמו תמיד לפני כל משחק. אנחנו באים לקחת נקודות ושום דבר אחר לא מעניין".

שיהיה פלייאוף מוצלח לכולנו !! ושמרו על הבריאות !