משחק שהיה אמנם ברובו בשליטה של מכבי תל אביב אך הקבוצה והשחקנים נלחמו עד לסיום התשעים דקות. בסיום מכבי פתח תקווה מפסידה למכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד. פשיץ' הבקיע ראשון וגררו עם צמד סגר עניין. ליאל עבדה השווה זמנית.

המחצית הראשונה נפתחה בשליטה של המארחים אך ללא הזדמנויות בשני צידי המגרש. לאחר כעשר דקות הזדמנות ראשונה לאורחים אך ארויו נוגח החוצה. המארחים מתחילים ליצור יותר הזדמנויות ולאחר חצי שעה פשיץ' בועט את הכדור החוזר מההדיפה של אריק נקו פנימה. המארחים עולים ליתרון. בהמשך המחצית שליטה והזדמנויות של המארחים. המחצית השנייה נפתחת כהמשך לראשונה. בניגוד לשליטה של המארחים, האורחים משווים את התוצאה לאחר שכדור חוזר מבעיטה של פרייר מגיע לליאל עבדה שמבקיע ומשווה את התוצאה בבלומפילד. עוברות עשרים דקות ונוספות וגררו בועט בעיטה נוספת שנכנסת פנימה. מכבי תל אביב עולה ליתרון. בתוספת בזמן זהו שוב גררו שמגדיל את היתרון של המארחים. בסיום הפסד 1:3 בבלומפילד.

שיחקו: אריק ינקו, ינון אליהו, דניאל פלשר, אור בלוריאן, מרכוז דיניז, מוחמד הינדי (איתן אזולאי), ארד בר, גיא חדידה, נאור סבג (אור אינברום), אבדיאל ארויו (מורגן פרייר), ליאל עבדה

מהלכים בולטים:

דקה 31: פשיץ' בועט מקרוב פנימה. 0:1 למארחים.

דקה 67: ליאל עבדה בועט את הכדור החוזר פנימה ומשווה. 1:1

דקה 84: גררו בועט כדור לפינה העליונה פנימה. 2:! למארחים.

דקה 96: שוב גררו , הפעם התקפה נמרצת ובועט פנימה 3:1