מכבי פתח תקווה – הפועל חיפה
ליגת הבורסה לניירות ערך – מחזור 4
יום שבת 31/10/2020 שעה:16:15
אצטדיון המושבה
שופט המשחק: שלום בן אברהם
שופטי עזר: משה בוחבוט, אליהו קספו
שופט רביעי: מג'ד רושרוש
שופטי VAR: נאאל עודה, אורן בורנשטיין

לאחר הפגרה הכפויה עקב מגפת הקורונה, ביום שבת הקרוב חוזרים משחקי ליגת העל והפעם הקבוצה מארחת בביתה את הפועל חיפה במסגרת המחזור הרביעי בליגת הבורסה לניירות ערך.

מכבי פתח תקווה לפני פגרת הקורונה הפסידה במחזור האחרון בחוץ מול מ.ס אשדוד ולכן השאיפות בשבת הם לשנות כיוון ולחזור למסלול הניצחונות.

פעם אחרונה שהקבוצה פגשה את הפועל חיפה זה היה בעונת 2018/2019 בליגת העל, שני מפגשים בעונה הסדירה ומפגש נוסף בפלייאף התחתון, המפגש הראשון הסתיים בתוצאת תיקו, השני בניצחון של הפועל חיפה 4:2 והשלישי בניצחון 0:3.

לקראת המשחק ביום שבת אמר היום גיא לוזון לגבי החזרה מפגרת הקרונה:  "לצערי אנחנו מתורגלים לרוטינה הזאת של סגר, הפסקת אימונים, תקופה קצרה של הכנה וחוזרים, זה קרה גם שנה שעברה וקורה גם עכשיו, אני מקווה שזאת הפעם האחרונה ונדע להביא את השחקנים במוכנות המקסימלית."

גיא התייחס גם לגבי רמת המוכנות: "אני יודע מה אני אקבל מכל שחקן ושחקן, משחק אימון כזה או אחר לא ישנה את המחשבה שלי או ביטחון ואמונה בסגל הקיים ואנחנו כל כולנו ממוקדים מטרה, להביא את הנקודות בשבת."

הקפטן גיא חדידה התייחס לחזרה לאחר פגרת הקורונה: "תקופה מאד קשה, אבל זה כמו אווירי נשימה בשבילנו ואנחנו מאד שמחים שחזרנו, עבדנו מאד קשה בשבועיים האחרונים ולפני כן גם בזום ואנחנו מחכים לשריקת הפתיחה. מבחינה אישית עבר יותר מחודש מהמשחק האחרון לאחר שחליתי בקורונה, אבל אני רואה את הקבוצה מתאמנת, עובדת קשה ומוכנה טקטית ואנחנו נעשה את המקסימום על מנת לנצל את המשחק".

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !