מכבי פתח תקווה – מכבי תל אביב

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 34

יום ראשון 23/05/2021 שעה:21:00

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק: גל לייבוביץ

שופטי עזר: אליהו קספו, תום עדי

שופט רביעי: אלי חכמון

שופטי VAR: שלום בן אברהם, דביר שמעון

לפני שבועיים הקבוצה שיחקה מול עירוני קרית שמונה בקרית שמונה. משחק שהסתיים בניצחון 2:1 עם שערים של ליאל עבדה ומורגן פרייר. מחר חוזרים למשחקי הליגה והקבוצה מארחת באצטדיון שלמה ביטוח את מכבי תל אביב במסגרת המחזור השלושים וארבעה לליגת הבורסה לניירות ערך.

שבועיים עברו מאז המשחק האחרון בו ניצחה הקבוצה וחזרה למקום הרביעי בטבלה. משחק טוב של הקבוצה עם שני שערים במחצית הראשונה שהעניקו לקבוצה ניצחון ושלוש נקודות.
מחר הקבוצה חוזרת לארח באצטדיונה הביתי. משחק חשוב וקריטי שיכול לקדם את הקבוצה לשמירת המיקום הנוכחי בטבלה. הקבוצה והשחקנים מבינים את המשמעות של המשחק מחר ולכן יגיעו דרוכים ונחושים.
אנחנו שואפים להמשיך את היכולת הטובה מהמשחק האחרון, להמשיך לשחק התקפי ולהבקיע שערים על מנת להשיג את מלוא הנקודות האפשריות.

הקבוצה פגשה העונה את מכבי תל אביב שלוש פעמים עם מאזן של שני הפסדים וניצחון.

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון:  "יש לנו משחק מול קבוצה שעשתה משחק יוצא מן הכלל בחצי הגמר גביע, אנחנו מודעים ליכולות שלה אבל לנו יש את המטרות שלנו. המטרה שלנו היא לקחת נקודות כדי לקדם את עצמנו לעבר הכרטיס שיביא אותנו לאירופה".

מורגן פרייר גם התייחס למשחק מחר: " כל משחק עד סוף העונה הוא כמו גמר גביע, אנחנו יודעים מה המטרות שלנו אז כל משחק הוא קריטי. מחר מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה מובילה אבל עם היכולת שיש לנו  אנחנו רוצים לנצח ונעשה את הכי טוב".

בנוסף מורגן התייחס לשבועיים האחרונים: השבועיים האחרונים היו חוויה קשה, כמובן שלא חוויתי דבר כזה בעבר, אבל המאמן והשחקנים גרמו לי להרגיש בטוח. עשיתי כל מה שהיה צריך לעשות מבחינת ההנחיות והתפללתי לאלוהים שיהיה שלום. זה טוב שעכשיו הכדורגל חזר עם אוהדים ואנחנו מתרגשים לקראת המשחק".

שיהיה פלייאוף מוצלח לכולנו !! ושמרו על הבריאות !