מכבי פתח תקווה – הפועל נוף הגליל

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 30

יום שבת 23/04/2022 שעה: 18:00

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק: דניאל בר נתן

שופטי עזר: אליהו קספו, זאב פרנקל

שופט רביעי: דרור כהן

שופטי VAR : רועי ריינשרייבר, נתי דותן

יום שבת חוזרים למשחקי הליגה ומאבקי התחתית לאחר הפוגה קלה של שבוע ללא משחק. המשחק האחרון של הקבוצה הסתיים בהפסד למ.ס אשדוד ויצר רעידת אדמה בקבוצה. הקבוצה מארחת ביום שבת את הפועל נוף הגליל במשחק ישיר במאבקי התחתית במסגרת המחזור השלושים לליגת הבורסה לניירות ערך.

הקבוצה עדיין נמצאת מתחת לקו האדום וההפסד במחזור האחרון תרם לאווירה לא רגועה וללחץ בקבוצה. לאחר ההפסד הוחלט על פרידה מהמאמן ניר קלינגר , כאשר המנהל המקצועי עומר גולן הוא זה שיוביל את הקבוצה בארבעת משחקיה האחרונים והחשובים של הקבוצה.
המטרה של הקבוצה לא השתנתה. השאיפה שהשינוי בעמדת המאמן ישנה את המומנטום לכיוון חיובי והכה חשוב על מנת להשיג נקודות סופר חשובות וקריטיות על מנת להישאר בליגת העל בסיום העונה.
וניצחון ביום שבת עם שלוש נקודות הוא צעד חשוב ביותר להשגת המטרה.
השחקן אור בלוריאן הפצוע ימשיך להעדר. בנוסף השחקן איתן אזולאי שעבר הליך רפואי בספק לשבת.  

שני המפגשים האחרונים, במשחקי הליגה הסדירה מול הפועל נוף הגליל, הסתיימו בהפסד וניצחון.

מסע"ת לקראת המשחק:

עומר גולן: "ניסינו להביא בשבוע וחצי הזה קצת יותר אנרגיות, יותר מידי לשנות אין לנו זמן. בעיקר הרבה ביטחון לשחקנים. אני לא צריך לעשות יותר מידי, בעיקר להביא אנרגיות ורוח חדשה. השחקנים צריכים להתגייס ולשים את כל הבעיות בצד ולעבוד בשביל המטרה. יש כאן שחקנים טובים ומצויינים. לי הם עושים כאב ראש מאד גדול. חוץ מכדורגל צריך להביא הרבה לב ומחשבה, להבין את היתרונות שלנו ולהבין את היתרונות של היריבה ולנטרל אותם. בנוסף להאמין בדרך שלנו ולהתמיד בה".   

עידו שחר הוסיף: "יש לנו סגל הרבה יותר טוב מהמקום שהוא נמצא כרגע. אין יותר תירוצים מבחינתנו. כל משחק עד סוף העונה, בשבילנו אפילו יותר מגמר גביע, אנחנו נלחמים על החיים שלנו בליגה. במשחקים כאלה זה מעבר לכדורגל. הרבה לחץ ופחות כדורגל איכותי, הרבה מלחמות על הדשא, אנחנו צריכים להביא מעצמנו ולהתעלות על היריבה בכל דבר ורק ככה נוכל להצליח.".

שמרו על הבריאות !