בית"ר ירושלים – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 31

יום שבת 30/04/2022 שעה: 18:30

אצטדיון טדי

שופט המשחק: שניר לוי

שופטי עזר: רועי חסן, רוסטי טליס

שופט רביעי: ויטלי בונדרב

שופטי VAR : עידן לייבה, משה בוחבוט

מחר יוצאים למשחק חוץ לאחר ההפסד הכואב מיום שבת מול הפועל נוף הגליל. הקבוצה מתארחת באצטדיון טדי מול בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השלושים ואחד לליגת הבורסה לניירות ערך.

שלושה משחקים לסיום העונה והקבוצה נמצאת במקום האחרון שמוביל לליגה השנייה. הקבוצה חייבת להשיג ניצחון על מנת להישאר בחיים במאבק הירידה. יום שבת אנחנו פוגשים את בית"ר ירושלים ואנחנו חייבים להראות יכולת טובה, נחישות, מוטיבציה ועבודה קשה על כר הדשא.
השחקנים עדי מחרמיץ' ושלו דניאל יעדרו בעקבות כרטיסים צהובים. בנוסף השחקנים אור בלוריאן, ניקו אולסק ומוחמד עוואד פצועים ויעדרו. שאר השחקנים כשירים.

שני המפגשים האחרונים, במשחקי הליגה הסדירה מול בית"ר ירושלים, הסתיימו בהפסדים.

מסע"ת לקראת המשחק:

עומר גולן: "בתחילת השבוע היו אימונים לא פשוטים וזה מובן, אבל השחקנים עבדו בצורה יוצאת מן הכלל. הם היו שקטים ודרוכים, חדורי מטרה ולכן אני מאד רגוע שנגיע מוכנים למשחק ולא נסחוב את ההפסד הקודם על הגב. אני מקווה באמת שנפתח את המשחק כמו שפתחו מול נוף הגליל. זה טבעי שהיו פרצופים עצובים לאחר המשחק כזה, אבל התפקיד שלנו ומה שעשינו כל השבוע. אני שואב את כל הביטחון מהשחקנים , הרצינות והקצב שהביאו השבוע, הראו לי שהם באים לקרב ומלחמה ולא מורידים מעצמם. הכל יוכרע לפי האנרגיות, הרצון וכמה נרצה ונבוא להלחם".    

אריק ינקו הוסיף: "התחושות לאחר שבת מאד מאכזב במיוחד לאחר הפתיחה שלנו. אני מאמין שקשה צריך לדחוף יותר. אני חושב שמה שקרה אי אפשר לשנות. אם יש אופציה וסיכוי, צריך להילחם עד הנשימה האחרונה. כל עוד אני יודע שיש סיכוי אני אלחם עד הסוף".