גבירותיי ורבותיי, היסטוריה. מכבי פתח תקווה הוכתרה היום (שבת) לאלופת ליגת העל לנוער לעונת 2018/2019 אחרי 1:4 גדול על הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-29, מחזור אחד לסיום העונה, כשהיא נמצאת בפער של 7 נקודות ממכבי תל אביב השנייה, שהפסידה 4:3 למכבי חיפה.

זו הייתה אליפות מרשימה של הקבוצה מאם המושבות, שמודרכת על ידי נאור ותמיר לוזון. פ”ת הוליכה לאורך פרק זמן ארוך מאוד את הטבלה. 

אליפות נוער

המחצית הראשונה החלה עם שער מהיר של הפועל ת”א אחרי 3 דקות בלבד, כאשר אושר דוידה עם סיומת נאה העניק יתרון לאדומים. המלאבסים לא נלחצו וכבר אחרי 4 דקות השיגו את השוויון בזכות נגיחה של עמנואל מאווידה. בדקה ה-34 המהפך הושלם מנגיחה נוספת, הפעם של ארד בר, שהוריד את הקבוצות להפסקה ב-1:2.

פתיחת המחצית השנייה התאפיינה בשליטה של פ”ת שהייתה קרובה להגדיל את היתרון, אך לא הצליחה לנצל את המצבים אליהם הגיע. בדקה ה-65 הגנת הפועל ת”א נפרצה, וכל המשחק השתנה. מאווידה השלים צמד אחרי בישול יפה של יוני מבשוב וכבש שער נגיחה שלישי במשחק עבור המארחת. שתי דקות לאחר מכן עמית מאיר הורחק והשאיר את הפועל ת”א בעשרה שחקנים.חל מרגע זה ועד לסיום האלופה החלה ליהנות מהמשחק, שלטה והגיעה למספר מצבים גדולים. דן כדורי קבע את תוצאת הסיום, 1:4, עם שער מקרוב לקראת הסיום, אז החלו חגיגות גדולות

אליפות נוער