הפועל ירושלים – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 8

יום שבת 30/10/2021 שעה:19:00

אצטדיון טדי

שופטת המשחק: ספיר ברמן

שופטי עזר: דביר שמעון, זאב פרנקל

שופט רביעי: אבירם מטמון

שופטי VAR : גל לייבוביץ, אליהו קספו

במחזור האחרון הקבוצה ניצחה במשחק הביתי ומחר יוצאת למשחק חוץ בטדי והמטרה להמשיך את המומנטום ולהשיג שלוש נקודות נוספות. הקבוצה תשחק מול הפועל ירושלים במסגרת המחזור השמיני של ליגת הבורסה לניירות ערך.

במשחק האחרון ביום שבת הקבוצה פגשה את נוף הגליל בפתח תקווה. משחק שהסתיים בניצחון ענק עם ארבעה שערים. לקבוצה הבקיעו לאמק בנדה, ג'יימס אדניי וצמד של מוחמד עוואד.
לאחר הניצחון השאיפה היא להמשיך את היכולת ולהשיג ניצחון נוסף. הקבוצה עבדה קשה השבוע על מנת להגיע מוכנה למשחק מול העולה החדשה השנייה.
ינון אליהו עדיין אינו כשיר ויעדר.

לקראת המשחק מחר אמר גיא לוזון את הדברים הבאים: "משחק מול קבוצה שהיכולת לא משקפת את המיקום שלה. קבוצה שמשחקת תמיד כדורגל חיובי. נצטרך להיות במיטבנו ובשיא הריכוז כדי לייצר המשכיות מבחינת תוצאות".

מוחמד עוואד התייחס אף הוא למשחק מחר: " הניצחון האחרון חשוב מאד לביטחון של הקבוצה. בסופו של דבר צריך לנצח משחקים. אני שמח שבשלושת משחקים האחרונים אנחנו עם שתי ניצחונות וללא ספיגת שערים במשחק האחרון.  
מחר משחק מאד חשוב מחר, אחד החשובים כי אנחנו רוצים לחבר שתי ניצחונות. אנחנו נגיע מרוכזים, נניתן את הכל ונקווה לצאת עם תוצאה טובה".

כניסה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !