מכבי פתח תקווה – בני סכנין

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 26

יום שבת 12/03/2022 שעה: 19:00

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק: איתן שמואלביץ

שופטי עזר: דודו ביטון, זאב פרנקל

שופט רביעי: רפאל גבע

שופטי VAR : יגאל פריד, אבי גולדשטיין

שבת הקרובה משחק אחרון לעונה הסדירה לפני תחילת הפלייאוף התחתון והקבוצה לפני משחק קשה וקריטי נוסף לאחר הניצחון מול מ.ס אשדוד. הקבוצה מארחת באצטדיון שלמה ביטוח את קבוצת בני סכנין במסגרת המחזור העשרים ושש לליגת הבורסה לניירות ערך.  

הקבוצה צריכה להמשיך את המאבקים אל עבר המטרה. לאחר המשחק והניצחון האחרון הקבוצה עלתה מעל הקו האדום אבל אנחנו חייבים להמשיך להילחם ולהשיג כמה שיותר נקודות. השחקנים מבינים את הסיטואציה ונחושים להמשיך להשתפר ולתת מעל ומעבר על כר הדשא. ברור לכולם שהמומנטום צריך להימשך. הקבוצה צריכה להמשיך בהבקעת השערים בהתקפה ומנגד לשפר את ספיגת השערים.
השחקנים ינון אליהו ואיתן אזולאי יעדרו בגלל כרטיסים צהובים ואילו השחקן ירדן כהן ימשיך לעדר בעקבות פציעה.

המפגש הקודם מול בני סכנין בסיבוב הראשון הסתיים בהפסד 0:1.

מסיבת עיתונאים שנערכה היום –

לקראת המשחק ביום שבת אמר היום המאמן ניר קלינגר: "השחקנים מבינים את המצב, אנחנו רק באמצע התהליך שהתחלנו אותו לפני חודש. תהליך בו הדברים מתחילים לחלחל לשחקנים. אני לא חושב שצריך להתעסק במה שהיה. אנחנו מבינים שכל משחק עבור מכבי פתח תקווה הוא משחק על החיים, על הישרדות והוא בוודאי כזה מול קבוצה כל כך טובה וחזקה כמו סכנין. אמרתי את זה לשחקנים והם יודעים את זה. אנחנו נעשה את כל ההכנות הנדרשות כדי שנגיע עם הדריכות הנכונה. כדורגל אנחנו יודעים לשחק, גולים מבקיעים, לצערי במשחק האחרון גם ספגנו שערים שלא היינו צריכים לספוג. אנחנו חייבים לתקן את השגיאות האלה ולחפש את האיזון הנכון כדי להמשיך הרצף הזה".

אריק ינקו הוסיף: "המשחק הבא תמיד הכי חשוב, במקרה שלנו יש לנו חוסר בנקודות משווע, אני חושב שהקבוצה צריכה לעשות שלוש נקודות עם בכל הכוח והמומנטום , לתקן את השגיאות מהמשחק הקודם ולהבקיע שערים".  

שמרו על הבריאות !