משחק עם מעט הזדמנויות ושתי מחציות שונות ביכולת. משחק שחתם את הסיבוב השני לפני פתיחת הפלייאוף התחתון. מכבי פתח תקווה מפסידה הערב באצטדיון הביתי לבני סכנין במסגרת המחזור העשרים ושישה לליגת הבורסה לניירות ערך.

המחצית הראשונה נפתחה בצורה רגועה ושיוויונית. לאחר כעשר דקות דומבייה עם הזדמנות ראשונה אך בועט מעל המשקוף. בדקה ה 30 נשרקה בעיטה חופשית לטובת המארחים מחוץ לרחבה. לאמק בנדה סיבב את הכדור בצורה טובה אך הכדור משפשף את המשקוף בדרך החוצה. על סף הירידה למחצית השופט שורק לעבירה ברחבה ומצביע אל עבר הנקודה ה לבנה. לאחר בדיקת VAR השופט מבטל את בעיטת העונשין מאחר והעבירה בוצעה על סף הרחבה ולא בתוכה. בסיום המחצית ללא שערים.
המחצית השנייה נפתחה עם הזדמנויות של המארחים על שערו של גד עמוס אך ללא הצלחה. האורחים התחילו לייצר הזדמנויות בצד השני ובדקה ה 71 אחת ההזדמנות מנוצלת. בירם כיאל שלח כדור למרשל אודה שבועט פנימה 1:0 לאורחים. עד לסיום ללא הזדמנויות מהותיות משני צידי המגרש. בסיום הפסד 1:0.  

שיחקו: אריק ינקו, תומר לוי (דור אלו), עדי מחרמיץ, דניאל פלשר, מוחמד הינדי, עידו שחר (מוחמד עוואד), יואב הופמייסטר (ניקו אולסק), עמית מאיר (אור אינברום), איון ניקוליסקו, אבובקאר דומבייה (ג'יימס אדניי), לאמק בנדה  

מהלכים בולטים:

דקה 32: בעיטה חופשית למארחים. לאמק בנדה בועט כדור מסובב שעובר את החומה אך משפשף את הקורה החוצה.
ודקה 71: בירם כיאל עם בישול למרשל אודה שבועט פנימה. 1:0 לאורחים