הפועל חדרה – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 24

יום שבת 26/02/2022 שעה: 17:30

אצטדיון נתניה

שופט המשחק: שניר לוי

שופטי עזר: תובל קולטונוף, זאב פרנקל

שופט רביעי: רפאל גבע

שופטי VAR : זיו אדלר, שגיא מצמבר

יום שבת משחקי הליגה ממשיכים והקבוצה עומדת בפני משחק נוסף סופר חשוב, זאת לאחר תוצאת התיקו מהמחזור האחרון מול מכבי נתניה. הקבוצה מתארחת באצטדיון נתניה למשחק מול הפועל חדרה במסגרת המחזור העשרים וארבע לליגת הבורסה לניירות ערך.

מאבקי התחתית של הקבוצה ממשיכים והקבוצה צריכה להשיג כל נקודה ונקודה כדי להשיג את המטרה. השחקנים צריכים לעלות למשחק בשיא הריכוז והמחויבות. כולם צריכים להילחם במשך תשעים דקות, לשמור על שער נקי ולנצל את ההזדמנויות במשחק.

המפגש הקודם מול הפועל חדרה בסיבוב הראשון הסתיים בתוצאת תיקו 1:1 . איתן אזולאי הבקיע לקבוצה.

לקראת המשחק ביום שבת אמר היום המאמן ניר קלינגר: "אני חושב שכל המשחק הקודם נראו חזקים יותר, ממושמעים יותר מאורגנים יותר. שיחקנו מול אחת הקבוצות הטובות בליגה, זאת היתה משוכה לא פשוטה ואני חוושב שאנחנו צריכים להבנות מזה. להמשיך לשחק בצורה הזאת. השבוע עבדנו על סיומות, המשכנו לארגן את הקבוצה מבחינה טקטית, היה שבוע אימונים טוב. אנחנו עם הפנים למשחק הבא, לא מתעכבים על מה שהיה. בשבילנו כל משחק ממש קריטי ואנחנו צריכים לצמצם את המרחק מהיריבות. אני מאד אופטימי. אנחנו צריכים לצמצם את הפער עד הפלייאוף.".

עידו שחר הוסיף: "הקבוצה חשובה לי מאד, אני לא מסתכל על עצמי כשחקן מושאל או שחקן בית, אני עושה הכל בשביל שהקבוצה תצליח. הצלחה של הקבוצה היא גם הצלחה שלי בסופו של דבר. ואני אמשיך לעשות את הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. יש לנו סגל טוב לא פחות טוב מקבוצות אחרות בליגה, אבל זה המצב לו נקלעה הקבוצה, אנחנו במצב שצריכים לתת הכל אין לנו ברירה אחרת.".

כניסה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. חובת עטית מסכה בשטח האצטדיון.

שמרו על הבריאות !