משחק עם הזדמנויות רבות ופתיחה קשוחה עם צהובים הסתיים בניצחון ומבול שערים. לאמק בנדה, אבובקאר דומבייה, תומר לוי ואיון ניקוליסקו הבקיעו לאורחים, מנשה זלקה למארחים. מכבי פתח תקווה מנצחת באצטדיון נתניה את הפועל חדרה במסגרת המחזור העשרים וארבעה לליגת הבורסה לניירות ערך.

המחצית הראשונה נפתחה עם לחץ של האורחים ועם משחק חזק של שתי הקבוצות. השופט חילק תוך עשרים דקות שלושה כרטיסים צהובים לשחקני הקבוצה. כעבור עשרים ושש דקות מגיע השער הראשון, לאמק בנדה ניצל יציאה לא טובה של שוער המארחים כאשר בועט את הכדור החוזר פנימה. 1:0 לאורחים בנתניה. רבע שעה עוברת והאורחים מנצלים הזדמנות נוספת כאשר ניקוליסקו מבשל כדור רוחב לדומביה שמבקיע. 2:0 לאורחים תוצאה שנשמרת עד לסיום המחצית הראשונה.
המחצית השנייה נפתחת עם לחץ של המארחים ועם הזדמנויות, אך אריק ינקו עם הצלות נפלאות. לאחר עשרים דקות הלחץ עובד ומנשה זלקה נוגח פנימה ומצמצם את התוצאה ל 2:1 בנתניה.
לאחר כשלוש דקות האורחים מבקיעים שוב ומגדילים שוב התוצאה. ניקוליסקו מבשל שנית, הפעם לתומר לוי שמבקיע. 3:1 לאורחים. הדקות עוברות ובדקה התשעים הפעם ניקוליסקו מזווית קשה בועט פנימה. בסיום ניצחון 4:1 לאורחים.

שיחקו: אריק ינקו, תומר לוי (ינון אליהו), עדי מחרמיץ, אור בלוריאן, מוחמד הינדי, עידו שחר, יואב הופמייסטר (ארד בר), איתן אזולאי (עמית מאיר), איון ניקוליסקו, אבובקאר דומבייה (ג'יימס אדניי), לאמק בנדה  

מהלכים בולטים:

דקה 26: לאמק בנדה בועט את הכדור החוזר פנימה. 1:0 לאורחים

בדקה 40: מסירת רוחב של ניקוליסקו מגיעה לדומבייה שבועט פנימה. 2:0 לאורחים.

ובדקה 66: לאבדידי מוצא את מנשה זלקה שנוגח פנימה. 2:1 לאורחים.

דקה 69: ניקוליסקו עם בישול נוסף הפעם תומר לוי בועט פנימה. 3:1 לאורחים.

ודקה 90: ניקוליסקו מהפינה הימנית בועט פנימה. 4:1