מכבי פתח תקווה – הפועל חיפה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 28

יום שבת 02/04/2022 שעה: 18:00

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק: דוד פוקסמן

שופטי עזר: דניאל בן חור, רוסטי טליס

שופטת רביעית: ספיר ברמן

שופטי VAR : שלום בן אברהם, ליעוז אדי

יום שבת הקרוב חוזרים למשחקי הפלייאוף לאחר שבוע הפסקה בגלל פגרת הנבחרות, זאת לאחר תוצאת התיקו מול קרית שמונה במשחק האחרון. הקבוצה תארח בביתה את הפועל חיפה במסגרת המחזור העשרים ושמונה לליגת הבורסה לניירות ערך.

שישה משחקים נשארו לקבוצה עד לסוף העונה ואנחנו חייבים להלחם בכל אחד מהם. לאחר המחזור האחרון הקבוצה ירדה מקום אחד מתחת לקו האדום והמטרה הברורה היא להשיג נקודות ולעלות מעל הקו. השחקנים עבדו קשה בפגרה הקצרה ויגיעו מוכנים בשבת. אנחנו שואפים להציג במשחק כדורגל התקפי בד ובד להיות מרוכזים בהגנה ולהשיג את מלוא הנקודות האפשריות
חמשת שחקני הקבוצה שיצאו לנבחרות חזרו היום לאימוני הקבוצה. הקבוצה תחסר את אור בלוריאן שנפצע במשחק של הנבחרת הצעירה ביום חמישי שעבר. בנוסף ארד בר נעדר השבוע מאימוני הקבוצה לאחר שיצא חיובי לקורונה בבדיקה שערכה הנבחרת הצעירה.

שני המפגשים האחרונים, במשחקי הליגה הסדירה מול עירוני הפועל חיפה, הסתיימו בניצחון ובתוצאת תיקו.

לקראת יום שבת – מסע"ת

המאמן ניר קלינגר אמר היום: "בסך הכל אנחנו בתקופה טובה, שבה באמת הבאנו את הקבוצה לפלייאוף במצב שכולם באותם סירה, ואין שום פער כמו שהיינו רחוק למטה. אנחנו צריכים להמשיך ולשפר המון דברים. אני פחות רוצה לדבר ואני רוצה שהשחקנים ידברו על המגרש. אנחנו עובדים קשה ומתמודדים עם מה שצריך. בסך הכל מקווים שכולם יהיו כשירים ופחות עייפים. אנחנו הוצאנו חמישה שחקנים לנבחרות, מתוכם שלושה שיחקו משחקים מלאים. מצד אחד אני שמח על כך אני חושב שזה טוב ומכניס שחקנים לכושר, אך ברור שלא היתה להם את המנוחה שהיתה לאחרים ולקבוצות אחרות אבל לפני המשחק לא נדע אם זה יתרון או חסרון".  

יואב הופמייסטר הוסיף: "אני חושב שבצוות המקצועי משרים לנו אווירה של ביטחון, אנחנו לא מתעסקים בלחץ יותר מידי ולא מסתכלים קדימה יותר מידי, אנחנו באים לעבוד. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק ואנחנו יודעים שיש לנו משחק קשה ביום שבת ואנחנו עובדים לקראתו".

לפני המשחק ביום שבת הקבוצה עורכת הפנינג לאוהדים. החל מהשעה 16:00 מחוץ לאצטדיון יהיו משחקי מתנפחים, מאפרת ודוכן אוכל.