מכבי תל אביב – מכבי פתח תקווה

ליגת ONE ZERO – מחזור 24       

יום שבת  02.03.2024 שעה 19:30

אצטדיון בלומפילד

שופט המשחק – שניר לוי  

שבוע שעבר הקבוצה אירחה את הפועל תל אביב למשחק שהסתיים עם ניצחון, שער בכורה של לוקה שטור וצמד של בן שהר. מחר הקבוצה תתארח באצטדיון בלומפילד אצל מכבי תל אביב במסגרת המחזור העשרים וארבע לליגת ONE ZERO.

הקבוצה ממשיכה להשתפר והיה ניתן לראות זאת במשחק האחרון. השחקנים לחצו משריקת הפתיחה, עשו הגנה ותקפו כל דקות המשחק. לאור זאת הקבוצה בסיום המשחק לקחה שלוש נקודות סופר חשובות להמשך. מחר הקבוצה יוצאת למשחק חוץ באצטדיון בלומפילד והשאיפה להמשיך עם מגמת השיפור. אנחנו רוצים שהמומנטום החיובי ימשיך כאשר מחר המטרה היא כמו בכל משחק. לשמור על שער נקי, ליצור הזדמנויות שיתורגמו לשערים ולקחת כמה שיותר נקודות בסיום המשחק.

השחקנים תומר לוי ואנאס מחמיד עדיין לא כשירים. יונתן טפר ואריאל לוגסי היו חולים בימים האחרונים ויעדרו. שאר השחקנים כשירים ויעמדו לרשותו של המאמן.

המאמן אמר אתמול: "אני אוהב את המשחקים האלה, משחק נגד מכבי בבלומפילד בטח מבחינת אווירה, שתמיד יש אווירה של כדורגל אני מאד אוהב. משחק לא פשוט, קבוצה מצויינת עם הרבה איכות ונצטרך להיות במיטבנו. מכבי תל אביב היא קבוצה איכותית, מאומנת, אויירה ביתית ומגרש טוב. אם אנחנו רוצים וחולמים גבוה אז יש מכשולים שצריך לעבור".