אתמול אירחה הקבוצה את הפועל תל אביב למשחק בית באצטדיון שלמה ביטוח. משחק בו שלטה הקבוצה ברוב דקות המשחק והגיעה למספר לא מבוטל של הזדמנויות. בסיום בניצחון גדול 0:3. בן שהר הבקיע צמד ולוקה שטור עם גול בכורה בקבוצה.

המחצית הראשונה נפתחה ולאחר כחמש דקות ירדן כהן מוכשל ברחבה. לאחר התערבות ה VAR השופט שורק לבעיטת עונשין. מוחמד הינדי ניגש לבעוט והכדור נהדף. דקות בודדות עוברות ובהתקפה של הקבוצה לוקה שטור בועט פנימה. שער בכורה ללוקה שמעלה את הקבוצה ליתרון 0:1.
דקות נוספות עוברות וההזדמנויות ממשיכות להגיע, בן שהר עם הזדמנות אך הנגיחה החוצה ואלון אזוגי עם בעיטה שנהדפת. לקראת סוף המחצית קנצפולסקי של האורחים מבצע עבירה על ירדן כהן, השופט מוציא כרטיס צהוב, אך ה VAR מתקן. האורחים נשארים עם עשרה שחקנים לאחר הכרטיס האדום.
בתוספת זמן של המחצית הראשונה כדור קרן שעולה לרחבה ויוצר בלבול, אך בן שהר מקרוב בועט פנימה. 0:2 למארחים בסיום המחצית.

המחצית השנייה נפתחת בדיוק כפי שהסתיימה הראשונה, לחץ ושליטה של המארחים. בדקה ה 50 אלטמן עם בעיטה מעל מרקו וולף אך נבדל. שתי הזדמנויות נוספות למארחים אלון אזוגי עם בעיטה נוספת שפוגעת בקורה וניב יהושע עם בעיטה שעוברת ליד המשקוף. בדקה ה 66 שוב זהו בן שהר שמבקיע. לוקה שטור הפעם מבשל לבן שבועט פנימה. 0:3 למארחים.
עד לסיום עוד כמה הזדמנויות אך ללא שערים נוספים. ניצחון 0:3 לקבוצה.