מכבי פתח תקווה – הפועל קרית שמונה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 6

יום ראשון 08/11/2020 שעה:19:00

אצטדיון המושבה

שופט המשחק: אוראל גרינפלד

שופטי עזר: שניר וינטראוב, דוד ביטון

שופט רביעי: דקל צינו

שופטי VAR: שניר לוי, סימון דביר

מחזור משחקים חדש מגיע הסופ"ש עם משחק ביתי נוסף, כאשר ביום ראשון הקבוצה מארחת בביתה את הפועל קרית שמונה במסגרת המחזור השישי בליגת הבורסה לניירות ערך.

מכבי פתח תקווה ניצחה במחזור האחרון בבית מול הפועל חיפה משערים של תאי בריבו ואור אינברום ושואפת להמשיך את הכיוון החיובי גם במחזור הקרוב עם ניצחון נוסף.

פעם אחרונה שהקבוצה פגשה את הפועל קרית שמונה זה היה בעונת 2019/2020 בסיבוב ח' של גביע המדינה בו מכבי פתח תקווה היתה בליגה הלאומית ואילו קרית שמונה בליגת העל, משחק שהסתיים בניצחון 2:3 לאחר הארכה.

לקראת המשחק ביום ראשון אמר היום גיא לוזון לגבי ההכנות:  "ההכנות רגילות אנחנו מתרכזים, מרוכזים ומאמינים במי שנמצא, מבחינתי מי שנמצא, מי שיהיה בסגל ומי ישחק הוא הטוב ביותר."

גיא התייחס גם לגבי השחקן החדש שחתם השבוע בקבוצה ג'וסי לופטה: "ג'וסי הוא קודם כל שחקן שיוסיף לנו ממד של פיזית, מהירות ועוצמה בחלק הקדמי ואני בטוח שהוא יעזור לנו מאד".

ירדן כהן מתייחס לניצחון במשחק האחרון ולהכנות למשחק הבא: "הרגשה טובה מאד, במיוחד אחרי הפגרה שאולצה, באנו מוכנים עבדנו קשה כל הפגרה הזאת, הצוות הכין אותנו בצורה הכי טובה שיש והכי טובה לחזור עם ניצחון. חשיבות מאד גדולה עבורנו בשביל המשכיות ולייצר רצף של הניצחונות, יהיה משחק קשה, קרית שמונה קבוצה ממש טובה. אנחנו באים בכל הכח בשביל לנצח ולעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר ולחזור עם שלוש נקודות."

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !