לאחר הניצחון בגביע הצליחה הקבוצה למנף זאת למשחק הערב שהיה ברובו בשליטה של הקבוצה והסתיים בניצחון. מכבי פתח תקווה מנצחת הערב את הפועל ירושלים 1:3 במסגרת המחזור העשרים ואחד לליגת הבורסה לניירות ערך. הבקיעו עידו שחר, איון ניקוליסקו ולאמק בנדה.

המחצית הראשונה נפתחה בשליטה של המארחים ועם הזדמנויות להבקעה. הינדי ניסה את מזלו ראשון כאשר נגח החוצה הרמה של עידו שחר. לאמק בנדה עם בעיטה החוצה וניקוליסקו עם נגיחה מעל השער. בניגוד למהלך המשחק הפועל ירושלים עולה ליתרון לאחר בעיטה חופשית של בדש לחיבורים ופנימה. לפני הירידה למחצית הזדמנות נוספת לאורחים אך ינקו עם הדפה.
המחצית מסתיימת ביתרון 1:0 לאורחים.
המחצית השנייה נפתחת ולאחר כעשר דקות בהתקפה של הקבוצה הכדור פוגע בידו של אופק ביטון. לאחר בדיקה של VAR השופט שורק ומצביע על הנקודה הלבנה. עידו שחר ניגש לבעוט ומבקיע. שיוון 1:1 במשחק. עשרים דקות עוברות ומסירה אחורה לא טובה של האורחים נחטפת על ידי ניקוליסקו שעובר את השוער ומצליח לגלגל את הכדור פנימה. המארחים עולים ליתרון ראשון במשחק 1:2. דקות בודדות עוברות והפעם בנדה מקבל כדור מדומביה ובועט פנימה. 1:3 למארחים. בסיום ניצחון חשוב לקבוצה.

שיחקו: אריק ינקו, תומר לוי (ינון אליהו), מרכוס דיניז (איתן אזולאי), עדי מחרמיץ,  דניאל פלשר, מוחמד הינדי, עמית מאיר (אבובקאר דומביה), עידו שחר, איון ניקוליסקו (ארד בר), לאמק בנדה, ג'יימס אדניי (יואב הופמייסטר)

מהלכים בולטים:

דקה 29: גיא בדש עם בעיטה חופשית שמסתובבת לחיבורים ופנימה. 1:0 לאורחים

בדקה 55: לאחר נגיעת יד ברחבה עידו שחר ניגש לבעיטת פנדל ובועט פנימה 1:1

דקה 74: איון ניקוליסקו מנצל מסירה לא טובה לשוער הארחים, חוטף ומבקיע. 1:2 למארחים

ובדקה 82: לאמק בנדה בועט אך שוער האורחים שומט והכדור נכנס פנימה 1:3 למארחים