המחזור השלישי בליגת ONE ZERO הפגיש אתמול את קבוצתנו מול מכבי חיפה. משחק טוב של הקבוצה עם חמישה שערים סך הכל שבסופו השגנו שלוש נקודות וניצחון. שערים של טל בן חיים, אנאס מחמיד ועידן טוקלומטי קבעו את תוצאת המשחק. מנגד הבקיעו ליאור רפאלוב ודיא סבע.

המחצית הראשונה נפתחה בקצב גבוה עם התקפות והזדמנויות משני צידי המגרש לשתי הקבוצות.
כעבור 36 דקות המארחים הם אלו שעולים לראשונה על לוח התוצאות עם שער של טל בן חיים שבעט כדור לשער ונכנס פנימה לאחר שפגע בבלם האורחים עבדולאי סק.
לאחר השער המארחים נסוגו אחורה והאורחים ניצלו זאת עם ניסיונות התקפה על מנת להשוות. בתוספת זמן של המחצית הראשונה האורחים צלחו וליאור רפאלוב הבקיע בבעיטה מתוך הרחבה. סיום המחצית הראשונה בשוויון 1:1 .

המחצית השנייה נפתחה בסערה של האורחים, אך המארחים נתנו פייט וניסו לתקוף גם. לאחר מספק חילופים, המחליף אנאס מחמיד חוטף כדור בדקה ה 81 לבלם הירוקים ובועט פנימה. 1:2 למארחים.
לאחר השער האורחים המשיכו בניסיונות ההתקפה על מנת להשוות וכעבור דקות כדור קרן שהורחק מגיע לדיא סבע שבועט פנימה. שיוויון באצטדיון שלמה ביטוח.
תוספת זמן של 8 דקות למחצית השנייה, ובה אנאס מחמיד שוב חוטף את הכדור מבלם הירוקים והפעם מבשל לעידן טולמטי שמבקיע את שלישי של המארחים וקובע את התוצאת הסיום.

ניצחון 2:3 באצטדיון שלמה ביטוח.