הקבוצה היום פתחה בשעה טובה את משחקיה הרשמיים לעונה הקרובה. על הפרק היה המשחק הראשון של גביע הטוטו מול הפועל פתח תקווה, דרבי.
שני שערים של הצעירים עידן טוקלומטי ושלו דניאל הכריעו את התוצאה.

היום התחלנו את משחקי גביע הטוטו לעונת 2022/2023. זאת לאחר ההמתנה לידיעה באיזו ליגה הקבוצה תשחק העונה. הקבוצה פגשה את היריבה העירונית לדרבי בין קבוצות בפעם הראשונה לאחר כשלוש שנים.
הקבוצה לא הגיעה להרבה מצבים במחצית הראשונה, אך לקראת סיום המחצית שתי הרמות מכדורים חופשיים יצרו הזדמנויות. אחת מאותן הזדמנות אף נוצלה. עומר פדידה הגביה ועידן טוקלומטי נגח פנימה והעלה את הקבוצה ליתרון על סף המחצית הראשונה.
המחצית השנייה היתה מתונה מאד והקבוצה המעיטה להגיע למצבים. לאור זאת הקבוצה ספגה שער שיוויון לאחר התקפה של היריבה. בהמשך המחצית הקבוצה ניסתה להגיע למצבים, כאשר דודו ביטון עם הזדמנות טובה אך הכדור מגיע למשקוף. לקראת סיום אמיר אלטורי מוכשל בפריצה לרחבה והשופט שורק לפנדל. שלו דניאל ניגש לבעוט ומבקיע. סיום המשחק ניצחון 1:2.

הרכב: דני עמוס, עידן כהן, ברנקו ורגוץ (הדר פוקס), איתי עוזרי, ירדן כהן, ארד בר, גדעון אקווה, עומר פדידה (אריאל לוגסי), טל בן חיים (איתן אזולאי), דודו ביטון (אמיר אלטורי), עידן טוקלומטי (שלו דניאל)



קרדיט צילום: חגי מיכאלי