הפועל נוף הגליל – מכבי פתח תקווה

ליגה לאומית –  מחזור 1

יום שני 22/8/2022 שעה:19:45

אצטדיון גרין

שופט המשחק: אוהד אסולין

שופטי עזר: תובל קולטונוף, עידן צולר

שופט רביעי: עמרי לוי

לאחר הקיץ הפכפך בו הקבוצה לא ידעה בוודאות באיזו ליגה תשחק, השבוע תתחיל הקבוצה את עונת 2022/23 בליגה הלאומית. זאת לאחר משחק רשמי אחד בלבד שהתקיים בגביע הטוטו. הקבוצה יוצאת בפתחה של הליגה למשחק חוץ מול היורדת השנייה מעונה שעברה, הפועל נוף הגליל, במסגרת המחזור הראשון של הליגה הלאומית.

הקבוצה שיחקה עד כה משחק אחד בגביע הטוטו, המשחק דרבי מול היריבה העירונית. משחק שהסתיים בניצחון 1:2 משערים של עידן טוקלומטי ושלו דניאל. שאר משחקי גביע הטוטו עוד צפויים להשתבץ בלו"ז משחקי הקבוצה.

לאחר שלוש שנים בליגה הבכירה, הקבוצה ירדה שוב לליגה הלאומית. ירידה שהגיעה לאחר שהקבוצה סיימה את העונה האחרונה במקום השלוש עשרה. לקבוצה הצטרפו הקיץ כמה שחקנים חדשים ושבו אליה כמה שחקנים לקדנציות נוספות. כל השחקנים הן החדשים והן הישנים שואפים לממש את המטרה העיקרית של הקבוצה העונה והיא לעלות בחזרה לליגת העל.   

השחקן תומר לוי שנפצע במחנה האימונים ועבר ניתוח בברך, יעדר וצפוי לחזור בשבועיים הקרובים. עומר פדידה שנפצע במשחק גביע הטוטו יעדר גם. שאר השחקנים כשירים ויעמדו לרשותו של המאמן שי ברדה.

פעם אחרונה שפגשה הקבוצה את הפועל נוף הגליל היה בעונה שעברה כחלק ממשחקי הליגה.

לקראת המשחק מחר אמר היום שי ברדה את הדברים הבאים:

"קודם כל נפרדנו בשבועיים הקרובים משני שחקנים, מבנדה ומאיתן אזולאי, שאני מאחל להם בהצלחה. בניית הסגל עדיין לא הושלמה, אנחנו צריכים לצרף עוד שני שחקנים ואנחנו נעשה את זה. אני יכול להגיד שקיבלתי את כל התנאים כדי שהקבוצה תצליח, כולל היציאה למחנה אימונים. אני חושב שהיו דברים שלא תלויים במכבי פתח תקווה ולכן ההכנה עצמה לא היתה אידיאלית במאה אחוז, שיחקנו רק משחק רשמי אחד,הדרבי. משחק שלשמחתי ניצחנו אותו. מבחינת הבנייה של הקבוצה היא מחולקת ל 60% שחקנים שמכירים את הליגה הלאומית ועם ותק ו 40% עם שחקנים שהם העתיד של המועדון, צעירים שעלו מגיל נוער או שעדיין בגיל נוער.  השחקנים האלה יוכלו לקבל את הניסיון מהשחקנים הותיקים. השחקנים הכישרוניים האלה צריכים לשחק וזו זכות גדולה בשבילי לאמן את הצעירים . אני מאד מתרגש להתחיל עוד עונה, במיוחד עם קבוצה שאני בניתי".


"המטרה של הקבוצה היא לעלות ליגה וזאת ליגה מאד קשה. אני חושב שהערך המוסף של הקבוצה הזאת יהיה קארמה ועל אנרגיות טובות, שהן מתחילות בין הצוות ובין השחקנים ובין הקהל. תמיד אמרתי שמאמן הוא סוג של אורח שצריך לגרום לרגעי נחת לכולם, אני מקווה שנחגוג בסוף השנה אבל זה יהיה עם המון עבודה קשה ורגעי הנאה וצניעות".