רבע גמר גביע המדינה התקיים אתמול באצטדיון נתניה מול בית"ר ירושלים מליגת העל, אך קבוצתנו הראתה שאינה נחותה מאף יריבה כאשר ניצחה לאחר קרב פנדלים והעפילה לחצי גמר הגביע.
הראשונים לעלות ליתרון היו האורחים כאשר לפני סיום המחצית הראשונה דניאל פלשר נוגע פנימה כדור שהורם מהקרן. המחצית השנייה היתה מלאה בהזדמנויות כאשר כעשרים דקות לפני סיום התשעים דקות כדור שמגיע לחנן ממן של המארחים נבעט פנימה ושיוון. כחמש דקות לסיום האורחים עם שלוש החמצות שיכלו להכריע את המשחק. הארכה נפתחת והאורחים ממשיכים לתקוף אך ללא שערים. שחקן המארחים אופיר קריאף עוצר את ליאל עבדה שפורץ קדימה בעברה ומשאיר את המארחים בעשרה שחקנים. סיום הארכה ללא שערים שמוביל את המשחק להכרעה בקרב פנדלים. הראשונים לבעוט הם האורחים שתי הקבוצות מבקיעות עד לבעיטה הרביעית של המארחים, אותה יוסי גינזבורג עוצר ומקרב את האורחים לניצחון. לידור כהן ניגש לבעוט את הכדור האחרון ובועט פנימה, ניצחון לאורחים ועלייה לחצי גמר גביע המדינה.

מחצית ראשונה:

דקה 43 כדור קרן עולה לרחבה ודניאל פלשר נוגח פנימה. 1:0 לאורחים.

המחצית מסתיימת 1:0

מחצית שנייה:

דקה 70 כדור ברחבה מגיע לחנן ממן שבועט פנימה ומשווה. 1:1

דקה 86 לידור כהן מקבל כדור נוח מול השער אך בועט החוצה.

דקה 88 אוונדרו ברנדאו מקבל כדור מעידו דוידוב ורץ קדימה לבד מול השוער אך בועט ישר לכיוונו של איתמר ניצן..

דקה 92 שוב אוונדרו ברנדאו לבד מול השוער ונוגח ישר לשער אך איתמר ניצן מציל.

בסיום תשעים דקות 1:1.

הארכה:

דקה 109 ארד בר עם מסירה קדימה אל עבר ליאל עבדה שרץ קדימה ומוכשל על ידי אופיר קריאף שמקבל כרטיס אדום ומשאיר את המארחים עם עשרה שחקנים.

פנדלים:

אלי בבייב – מבקיע, עידן ורד – מבקיע

תומר לוי – מבקיע, חנן ממן – מבקיע

דודי טוויטו – מבקיע, לוי גרסיה – מבקיע

ליאל עבדה – מבקיע, שי קונסטנטין – מחמיץ (יוסי גינזבורג הודף)

לידור כהן – מבקיע

סיום: 1:1 (5:3)

הרכב: יוסי גינזבורג, דודי טוויטו, אור בלוריאן, דניאל פלשר, תומר לוי, ארד בר, אור אינברום (עידו דוידוב)  מוחמד סרסור (אלי בבייב), לידור כהן,  דור חוגי (ליאל עבדה) , אוונדרו ברנדאו (עידן אדהנני)