מכבי תל אביב – מכבי פתח תקווה
ליגת הבורסה לניירות ערך – מחזור 1
יום ראשון 30/8/2020 שעה:21:00
אצטדיון בלומפילד
שופט המשחק: איתן שמואלביץ
עוזרי שופט: אליהו קספו ומשה בוחבוט
שופט רביעי: שניר לוי
שופטי VAR: יגאל פריד ושגיא מצמבר

לאחר שהסתיים השבוע גביע הטוטו ותקופת ההכנה מאחורינו, הקבוצה תפתח את העונה, כאשר תצא למשחק חוץ באצטדיון בלומפילד מול מכבי תל אביב במסגרת המחזור הראשון של ליגת הבורסה לניירות ערך.

עונת המשחקים הנוכחית החלה עם גביע הטוטו בו הקבוצה סיימה את שלב הבתים במקום השלישי לאחר תוצאת תיקו מול הפועל חדרה, ניצחון על מכבי נתניה והפסד להפועל כפר סבא . בסופו של דבר הקבוצה סיימה את מפעל גביע הטוטו במקום התשיעי לאחר ניצחון בבעיטות עונשין מול הפועל תל אביב במשחק הדירוג.

הקבוצה חוזרת לליגת העל לאחר ששנה שעברה שיחקה בליגה הלאומית אשר בסיומה הקבוצה דורגה במקום הראשון ובנוסף העפילה לגמר גביע המדינה.  

פעם אחרונה שפגשה הקבוצה את מכבי תל אביב היה בעונת 2018/2019 במחזור ה 24, משחק שהסתיים בהפסד 2:0.

לקראת המשחק ביום ראשון אמר היום גיא לוזון את הדברים הבאים: "יחסית בשלב זה של השנה אנחנו במצב טוב מבחינה פיזית, מבחינת טקטית אני חושב שעשינו שיפור במשחק ההגנה שלנו, מבחינת התקפה אנחנו חייבים להשתפר, לשלוח יותר שחקנים קדימה ולהיות יותר ערניים ומדוייקים בפס האחרון. בגדול יש לנו עדיין עבודה".
לגבי מטרות הקבוצה העונה , "אני חושב שעכשיו זה לא הזמן לדבר על מטרות, הסגל עדיין לא הושלם. בגדול המטרה תמיד תהיה לבוא לכל מגרש, נגד כל קבוצה ולעשות הכל כדי לקחת את מלוא הנקודות".

גיא חדידה הוסיף: "אנחנו מתרגשים ומצפים לפתוח את העונה בליגת העל לאחר שסיימנו את המסע בליגה הלאומית. אני מצפה לעשות עונה טובה ויציבה להוביל את הקבוצה כמה שיותר למעלה.

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !