משחק שברובו היה בשליטה של מכבי פתח תקווה עם התקפות וניסיונות הסתיים עם הפסד בניגוד למהלך המשחק. מכבי פתח תקווה מפסידה הערב למכבי נתניה לאחר שערים של אביב אברהם,יונס מלדה וחן עזרא. ליאל עבדה ואור בלוריאן צימקו.

מחצית ראשונה נפתחה כאשר האורחים תוקפים ולאחר שלוש דקות הזדמנות ראשונה, תאי בריבו נשאר לבד מול שוער המארחים אך הבעיטה נעצרת. דקות בודדות עוברות והמארחים בועטים מחוץ לרחבה פנימה, מכבי נתניה עולה ראשונה על לוח התוצאות. לאחר כמה דקות נוספות התקפה נוספת של אורחים ותאי בריבו מבקיע אך לאחר בדיקת ה VAR השער נפסל. המשך המחצית עוד התקפות של האורחים אך שוער המארחים דני עמוס מציל ושומר על שער נקי. המארחים ממשיכים ללחוץ ולתקוף והפעם הכשלה ברחבה אך הוחלט לא לשרוק לפנדל לאחר בדיקה ב VAR.  לקראת סיום המחצית הכשלה של מרכוז דיניז ונשרקת בעיטת עונשין למארחים. מלדה נגש לבעוט ומבקיע. המארחים יורדים למחצית ביתרון.

מחצית שנייה נפתחת והאורחים ממשיכים לתקוף וליצור הזדמנויות ולאחר כחמש דקות תאי בריבו מבשל לליאל עבדה שמבקיע ומצמצם את התוצאה. דקות בודדות עוברות להרמה של כדור קרן מגיעה ישירות לאור בלוריאן שנוגח פנימה ומשווה את התוצאה. בהמשך האורחים ממשיכים ליצור הזדמנויות אך בניגוד למהלך המשחק המארחים בועטים בכדור מחוץ לרחבה אך הכדור פוגע בבלוריאן וקופץ מעל השוער ונכנס פנימה. המארחים מחזירים את היתרון. האורחים ממשיכים לתקוף ושוב תאי בריבו מבקיע אך לאחר בדיקה של ה VAR השער נפסל. בסיום מכבי פתח תקווה מפסידה ברמת גן למכבי נתניה.

שיחקו: אריק ינקו, ינון אליהו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, מוחמד הינדי (ירדן כהן), ארד בר (עמית מאיר), אלביס סאצ'י,  נאור סבג (אסמיר לוסיץ'), תאי בריבו , ליאל עבדה, אור אינברום (ג'וזי לופטה)  

מהלכים בולטים במשחק:

דקה 10:  אביב אברהם בועט מחוץ לרחבה ומכניע את אריק ינקו 0:1 למארחים.

דקה 45: יונס מלדה מבקיע מהנקודה הלבנה. 0:2 למארחים.

דקה 50: תאי בריבו מבשל וליאל עבדה מבקיע מעל דני עמוס. 1:2 למארחים.

דקה 59: אור אינברום הרים מהקרן ואור בלוריאן נוגח פנימה. 2:2

דקה 67: חן עזרא מבקיע לאחר שהכדור פגע בבלוריאן 2:3 למארחים.