מכבי פתח תקווה – בני יהודה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 9

יום שבת 5/12/2020 שעה:17:20

אצטדיון המושבה

שופט המשחק: יגאל לירן ליאני

שופטי עזר: אבירן יחזקאל, זאב פרנקל

שופט רביעי: שניר לוי

שופטי VAR: שלום בן אברהם, יחיאל חלובה

מחזור משחקים חדש חל מחר והקבוצה מארחת משחק נוסף באצטדיון המושבה, הפעם מארחים את בני יהודה במסגרת המחזור התשיעי לליגת הבורסה לניירות ערך.

מכבי פתח תקווה סיימה את המחזור האחרון בניצחון ביתי באצטדיון המושבה מול הפועל חדרה, משחק שקול עם הזדמנויות מעטות, אך הזדמנות אחת צלחה. לקבוצה הבקיע ארד בר שנכנס כמחליף במחצית השנייה. הקבוצה שואפת להגיע מחר להמשיך את המומנטום, לשחק התקפי ולצבור את מירב הנקודות האפשרויות.

פעם אחרונה שהקבוצה פגשה את בני יהודה היה בעונת 2018/2019 במשחקי הליגה הסדירים. משני המשחקים בהם נפגשו הקבוצות הסתיימו בתוצאות תיקו, הראשון בתוצאת תיקו 2:2 והשני 1:1.

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון:  "ההכנה היתה שגרתית וטובה ואנחנו באים במלוא ההתלהבות והתשוקה. אנחנו כמהים ממש לשריקת הפתיחה ומחכים להביא את היכולת שלנו לידי ביטוי ולקחת את הנקודות".

לגבי במיקום בטבלה: "אין משמעות מבחינתי לטבלה, בטח שלא בשלב זה של השנה, המשמעות היחידה היא להשתפר כקבוצה וכבודדים ולהמשיך להשיג תוצאות טובות".

מרכוס דיניז התייחס למשחק מחר וספיגת השערים המועטה: "הקבוצה מרגישה טוב, מאד חשוב מבחינתנו להמשיך אותו דבר ומחר נגיע למשחק וניתו הכל על מנת לקחת את הנקודות הביתה. בשבילנו מאד חשוב לא לספוג שערים כי אז אנחנו נותנים ביטחון לקבוצה לכן אנחנו עובדים בצורה חזקה ומרוכזת על זה באימונים ואנחנו צריכים להמשיך עם היכולת הזאת".

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !