משחק בשליטה של המארחים באצטדיון הביתי מסתיים בתוצאת תיקו לאחר אי ניצול הזדמנויות. מכבי פתח תקווה מסיימת, לראשונה העונה, בתוצאת תיקו ללא שערים באצטדיון שלמה ביטוח מול הפועל חיפה במסגרת המחזור העשרים ושמונה לליגת הבורסה לניירות ערך.

המחצית הראשונה נפתחה בשליטה של המארחים. לאחר כעשרים וחמש דקות הזדמנות מהותית טובה אך ניקוליסקו עם החמצה. חצי שעה של משחק והאורחים מתעוררים. בהתקפה טובה של האורחים למרות שתי הדיפות של אריק ינקו תורג'מן מבקיע. לאחר בדיקת VAR השער נפסל בעקבות נבדל של ליואיץ. דקותיים עוברות ושוב תורג'מן מבקיע אך השער נפסל בגלל נבדל.  בסיום המחצית ללא שערים.
המחצית השנייה נפתחת עם שליטה של המארחים ועם התקפות והזדמנויות. שתי דקות מפתיחת המחצית הזדמנות ראשונה של אור אינברום עם בעיטה מרחוק אך נבלם לקרן. בהמשך עוד הזדמנויות וכדורים ונבעטים מחוץ למסגרת. בדקה ה 87 החמצה אדירה של ניקוליסקו, התקפה של הקבוצה כאשר איתן אזולאי מרים את הכדור שמוצא את ניקוליסקו מול השער, אך הנגיחה חלשה וליוטה מצליח להדוף. בסיום תוצאת 0:0 בפתח תקווה.  

שיחקו: אריק ינקו, תומר לוי (ינון אליהו), עדי מחרמיץ, מרכוס דיניז, מוחמד הינדי, עידו שחר, עמית מאיר (ניקו אולסק), יואב הופיימסטר (איתן אזולאי), אור אינברום (ג'יימס אדניי), איון ניקוליסקו, לאמק בנדה (אבובאקר דומביה)  

מהלכים בולטים:

דקה 34: בהתקפה של הפועל חיפה. בעיטות של ליואיץ ואז'ובולט נהדפות אצל ינקו את תורג'מן מבקיע שער שנפסל על ידי ה VAR.  
87: הגבהת כדור לרחבה מגיעה לאיון ניקוליסקו שנוגח חלש לאמצע והכדור נהדף על ידי לויטה.