מכבי פתח תקווה – עירוני קרית שמונה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 28

יום שלישי 06/04/2021 שעה:19:00

אצטדיון המושבה

שופט המשחק: אוהד אסולין

שופטי עזר: רוסטי טליס, אורפז חי חן

שופט רביעי: שלום בן אברהם

שופטי VAR: עידן לייבה, קיריל באליקין

לפני יומיים הקבוצה שיחקה מול מכבי חיפה בסמי עופר במשחק שפתח את הפלייאוף העליון. משחק שהסתיים בתוצאת תיקו לאחר שער אחד לטובת כל קבוצה. מחר חוזרים כבר למשחקי הליגה והקבוצה פוגשת במושבה את עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור העשרים ושמונה לליגת הבורסה לניירות ערך.

לפני יומיים במשחק שפתח את המשחקי הפלייאוף, הקבוצה שיחקה מול מכבי חיפה. משחק שהיה ברובו בשליטה של המארחים ועם התקפות בלתי פוסקות על שערו של אריק ינקו. למרות זאת המשחק הסתיים בתוצאת תיקו עם שער בודד לכל קבוצה.
מחר הקבוצה חוזרת למושבה למשחק ביתי מול הקבוצה הצפונית, והקבוצה תגיע מוכנה ודרוכה.
אנחנו שואפים להציג כדורגל התקפי, ליצור הזדמנויות, להבקיע שערים בו העת לשמור על שער נקי כדי להשיג את מלוא הנקודות האפשריות ולהתקדם מעלה בטבלה.

הקבוצה פגשה העונה את עירוני קרית שמונה פעמיים עם מאזן של שני הפסדים.

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון:  "בפלייאוף העליון אין ארוחות חינם. ברור לנו בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות כדי להביא את שלושת הנקודות. מבחינתנו זו המטרה היחידה שעומדת כנגד עיננו וברור שנרצה לגמול להם על שני המשחקים האחרונים".

ירדן כהן התייחס גם למשחק מחר: "זו קבוצה הפסדנו לה פעמיים אז אנחנו רוצים לתקן את זה ולנצח אותם. רמת המוכנות מבחינתנו גבוהה מאד, אנחנו באים בשיא הרצינות ורוצים לעשות תוצאה טובה."

לגבי חזרת הקהל: "מאד כיף שהקהל חזר, זה היה מאד חסר לנו. אנחנו צריכים את הקהל שלנו איתנו שידחוף אותנו ויעודד ואנחנו מקווים לשמח אותם בסוף המשחק".

שיהיה פלייאוף מוצלח לכולנו !! ושמרו על הבריאות !