מכבי פתח תקווה – מ.ס אשדוד

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 36

יום ראשון 30/05/2021 שעה:20:30

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק: דוד פוקסמן

שופטי עזר: תום עדי, עומר ברבאירו

שופט רביעי: שניר לוי

שופטי VAR: דניאל בר נתן, אבי גולדשטיין

ביום רביעי האחרון שיחקה הקבוצה באצטדיון טרנר מול הפועל באר שבע, משחק שהסתיים בהפסד 0:2. מחר יתקיים מחזור המשחקים האחרון לעונת 2020/2021 והקבוצה מארחת בביתה את קבוצת מ.ס אשדוד במסגרת המחזור השלושים ושישה לליגת הבורסה לניירות ערך.

במשחק האחרון לאחר משחק בינוני וללא הרבה אירועים, ספגה הקבוצה שני שערים במחצית השנייה, איבדה נקודות וירדה למקום החמישי בטבלה.
מחר הקבוצה מגיעה למחזור האחרון כאשר ניצחון הכרחי במשחק האחרון לעונה. אנחנו נגיע דרוכים ומוכנים על מנת לתת הכל על כר הדשא. השאיפה שלנו היא לשמור על שער נקי ולשחק התקפי במקביל על מנת להבקיע שערים ולהשיג את מלוא הנקודות האפשריות כדי להשיג את המטרה ולהגיע לאירופה בעונה הבאה.

הקבוצה פגשה העונה את מ.ס אשדוד שלוש פעמים עם מאזן של ניצחון , הפסד ותיקו.

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון:  "הבסיס למחר זה להביא את המרכיבים שאפיינו אותנו במהלך כל השנה. ארגון, מחוייבות, ריכוז ותשוקה, בזכות  ארבעת המרכיבים האלה הגענו מקבוצה שירדה ליגה לקבוצה שנמצאת בפלייאוף העליון ונאבקת על כרטיס לאירופה. זה בעצם הבסיס שאנחנו צריכים להביא למחר".

אריק ינקו גם התייחס למשחק מחר: " זה משחק שיכול לקבוע להמשך שלנו שנה הבאה ולאירופה, אנחנו נבוא לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים כדי לתקן את מה שעשינו במחזורים האחרונים ואנחנו נבוא לנצח. חשוב מאש הקהל יגיע מחר, אנחנו צריכים את הדחיפה והרצון שלהם כמה שיותר ".

במשחק תהיה כניסה חופשית לנשים וילדים עד גיל 16 שיגיעו בחולצות כחולות.

שיהיה פלייאוף מוצלח לכולנו !! ושמרו על הבריאות !